نفروپاتی دیابتی کراتینین 8.9 به دیالیز را
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

نفروپاتی دیابتی کراتینین 8.9 به دیالیز را

نفروپاتی دیابتی کراتینین 8.9 امتناع را به نفروپاتی دیابتی DiálisisLa با کراتینین 8.9 دیالیز نمی خواهد آنچه که من انجام؟ در واقع، به عنوان یک نفرولوژیست که همیشه مردم با سطح بالایی از علائم کراتینین و شدید ملاقات کرد، اما نمی خواهید را diálisis.Pero من باید بگویم که به عنوان بیمار به بیماری کلیوی نه تنها می تواند می گویند و یا دوست ندارند که چون شما باید در برابر این بیماری مبارزه می کنند، زمان مورد نیاز برای درمان باید به دوره serio.Por همچنین، شما شما حق را به انتخاب وقتی که می آید به چه نوع درمانی را داشته باشد.

چگونه می توان بیماران دیالیزی با کراتینین 8.9 نفروپاتی دیابتی کمک کند؟

در واقع، دیالیز به عنوان یکی از درمان نارسایی کلیه شایع ترین می تواند کمک به بیماران کار بهتر ساخت قطعات از riñones.Con کمک به کسانی که مایع دیالیز اضافی و سموم دیگر را می توان در خون از بین می رود، به طوری که سطح بالای کراتینین و سایر علائم می توان به برخی از درجه کاهش داد.

اگر بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی نمی خواهید به دیالیز چه کاری انجام دهید؟

همانطور که همه ما می دانیم، دیالیز خواهد برخی از عوارض جانبی را، در حالی که بهبود علائم، شرایط به خصوص در دراز دیالیز، به طوری که برخی از بیماران از نظر tomar.En به این بخش از بیمار می خواهید می توانید برخی از درمان های جایگزین را انتخاب کنید می تواند کمک به شما یک زندگی با کیفیت بالا لذت ببرید بدون diálisis.Una از درمان بهترین و شناخته شده میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، است که نه تنها به تسکین علائم مفید است، اما همچنین می تواند بهبود عملکرد کلیه به تدریج.

اگر شما می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان های جایگزین برای دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی دیابتی می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا sjzhospitalrenal@hotmail.com پیام را ترک و سپس ما همه چیز ممکن برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: